Signalai prieš varžybas

Nuorodos kopijavimas

Kontaktinė informacija Prieš varžybas Nesvarbu, kas mūsų laukia - varžybos, vaidinimas, koncertas, pranešimo pristatymas konferencijoje ar padalinio veiklos rezultatų pristatymas susirinkime, visuomet jaudinamės ir norime, kad mums kuo geriau pavyktų.

Tačiau dažnai įvykiai susiklosto ne visai taip, kaip tikėjomės, ir mums iškyla įvairių kliūčių. Šiame straipsnyje pamėginsiu aptarti keletą galimų situacijų prieš sporto varžybas. Kiekviena situacija savita ir jūs patys turėtumėte ieškoti, kas jums padeda įveikti iškylančias kliūtis. Tačiau šiame straipsnyje galbūt rasite pasiūlymų, kurie jums tiks.

Išmėginkite juos ir parašykite mums, kaip jums sekėsi, kurie pasiūlymai pasirodė naudingi, kurie — visiškai nieko verti, ką būtų galima daryti kitaip.

Signalai prieš varžybas, gali būti ir taip, kad skaitydami šį tekstą, nerasite nieko, ką galėtumėte pritaikyti sau —  papasakokite, su kokiais sunkumais, ruošdamiesi varžyboms, susiduriate jūs ir kaip juos sprendžiate.

Galbūt jūsų pateikti variantai pravers kitiems sportininkams, o jūs pritaikysite sau kažką iš to, ką pateiks kiti. Kurkime šį straipsnį drauge! Pagrindinis dalykas sutrukdantis gerai pasirodyti varžybose paprastai būna tai, kad nepavyko tinkamai nusiteikti.

signalai prieš varžybas koreliuojančių rodiklių prekyba

Tai reiškia, jog jaučiuosi tvirtai, žinau, ką ir kaip daryti, tikiu, kad man pavyks sėkmingai įgyvendinti sau išsikeltus uždavinius. Tai nereiškia, kad esu visiškai abejingas, — atvikščiai, galiu jausti šiokį tokį priešstartinį jaudulį, bet jis man netrukdo.

signalai prieš varžybas ateities ir pasirinkimo sandorių akcijų rinka

Greičiau priešingai — leidžia mobilizuotis, susikaupti, pasirengti veikti. Prisiminkite - varžybos prasideda ne tuomet, kai duodamas starto signalas!

signalai prieš varžybas prekybos opcionais verslo planas

Jos prasideda kiek anksčiau minučių, o kartais ir valanda iki starto. Jau į startą reikia ateiti susikaupusiam, nusiteikusiam, kitaip sakant, pasiruošusiam! Nelaukite paskutinės minutės — pasiruoškite startui iš anksto! Tam, kad prasidedant varžyboms jaustumėmės pasiruošę, turime padaryti keletą dalykų: pilnai išnaudoti treniruočių laiką.

Prieš startą tvirčiau jausis tas sportininkas, kuris žinos, kad išnaudojo visą treniruočių laiką, kad sąžiningai tobulino rungties techniką, kad gerino savo fizines savybes — jis geriau žino, ko iš savęs gali tikėtis, ką gali padaryti ir kaip daryti. Ir atvirkščiai, sportininkas, kuris praleidžia treniruotes arba mieliau bendrauja su draugais nei atlieka fizinius pratimus, eidamas į startą susiduria su didesnėmis kliūtimis — jis kelia sau aukštus tikslus, tačiau kartu abejoja, ar jam pavyks juos pasiekti, jis nežino, ko gali tikėtis iš savęs ir visa tai didina jaudulį.

Psichologinio veiksnio įtaka pasiruošimo varžyboms etape

Daug geriau jaučiasi prieš startą tas sportininkas, kuris žino, kada ir kur jam reikės varžytis starto laiką ir pvz. Tokiam sportininkui netenka švaistyti energijos lakstant ir mėginant rasti savo vietą starte arba vėluoti į startą, nes teko ieškoti, kas galėtų paskolinti tušinuką, arba kas paims iš teisėjų jo starto numerį, arba dėl nežinojimo, kada bus startas.

Ties šiuo aspektu šiek tiek stabtelėsiu ir panagrinėsiu jį plačiau. Sportininkai dažnai daro keletą klaidų: Vengia galvoti apie varžybas, nes baiminasi, kad pradėjus galvoti "sukils jaudulys" ir nuo galvojimo dar labiau sustiprės. Svarbu yra ne tai, ar galvojate apie varžybas, ar ne, o tai signalai prieš varžybas ką galvojate ir kiek galvojate.

Pavojaus signalas: pirmoji lyga Lietuvoje stabdo varžybas

Mokykitės kontroliuoti savo mintis!!! Šios abejonės retai būna įvardinamos konkrečiai.

Nacionalinės Federacijos varžybos, akredituotos IPC 1. Varžybų rezultatų užskaitymas CPISRA užskaito tik tuos rezultatus, kurie yra pasiekti užskaitomosiuose sporto renginiuose bei pasiekti sportininkų, turinčių CIPISRA tarptautinę klasifikaciją, būtiną pasaulinių ir regioninių rezultatų užskaitymui. Pastaba: vienas iš pagrindinių rekalavimų, kad triratis RaceRunner sudarytų 4 pagrindinės dalys t. Nuostatai dėl anti-lošimo t. CPISRA, kartas nuo karto, gali patvirtinti ir papildomus kovos su azartiniais lošimais reikalavimus, privalomus varžybų dalyviams.

Jeigu įsitraukiate į tokį galvojimą ir baimes apie būsimas varžybas, leidžiate, kad šios emocijos jus užvaldytų ir nebandote su jomis susitvarkyti, aišku, kad priešvaržybinis jaudulys didėja. Pastebėsite, kad šiose jūsų baimėse atsispindi tikslai — jūs baiminatės neįgyvendinti to, ko siekiate.

Aš sąžiningai ir daug treniravausi. Aš tikrai gerai pasiruošęs. Per kontrolines varžybas jie mane aplenkė vos keliom milisekundėm.

2 DALIS – CPISRA RACERUNNING VARŽYBŲ TAISYKLĖS

Tokios mintys, nors ir negarantuoja sėkmės varžybose, bet tikrai mažina baimes, išankstinį nusistatymą neįgyvendinti savo tikslų ir tuo pačiu nesėkmės galimybę.

Kai konkrečiai įsivardinate sau, ką ir kaip turite padaryti — akcentuodami teisingą judesių techniką kaip atlikti šuolį, metimą, šūvį, kaip bėgti, plaukti, irkluoti ir t.

  1. Smiltynėje, šalia senosios perkėlos, Klaipėdoje.
  2. Есть такие, что опасаются решения оптимизаторов: боятся оказаться не там, где хотят.

Mintyse sukurkite ne tik veiksmų atlikimą, bet ir savo būseną — įsivaizduokite save taip nusiteikusį, susikaupusį, kaip norėtumėte būti varžybų metu.

Jei baiminatės kažkokių sudėtingų situacijų, kurios gali kilti varžybų metu pvz. Skirkite sau šiek tiek laiko prieš startą kažkam reiks 2 minučių, o kažkam Žinoma, jūs galite juokauti su draugais, žaisti, kvailioti, tačiau tuomet didelė tikimybė, kad į startą ateisite nepasiruošę. Kita galimybė — pabūti šiek tiek vienam tam puikiausiai tinka pramankšta! Tai padeda susikaupti, tarsi sutelkti energiją, kurią paskui naudosite varžybų metu. Kai prieš startą daug lakstote ir juokaujate, jūs tarsi švaistote energiją visomis kryptimis ir, aišku, jums sunku susikaupti starto metu.

signalai prieš varžybas icicidirect pasirinkimo sandorių prekybos tarpininkavimas

Pabūti vienam gali reikšti, kad jūs iš tiesų liekate vienas persirengimo kambaryje, išeinate pasivaikščioti arba vienas darote pramankštą. Bet jūs taip pat galite likti šalia kitų sportininkų, tiesiog šiek tiek nuo jų atsiriboti, nereaguoti į jų juokelius, neįsitraukti į pokalbį.

signalai prieš varžybas prekybininko nemokamas botas

Prisiminkite, kad jūs puikiausiai galite būti ir dūkti kartu visą likusį laiką — o tos kelios minutės prieš startą — jūsų pasiruošimo varžyboms dalis. Kad susikauptų ir pasiektų norimą priešstartinę parengties būseną, kai kurie sportininkai naudoja priešstartinius ritualus — tam tikrą veiksmų seką, kuri kartojama prieš kiekvieną startą. Nors ritualai kažkuo panašūs į prietarus, iš tikro nėra tas pats, nes jie yra savotiška "psichologinė pramankšta", pasiruošimas ir nusiteikimas varžytis. Tai antrasis kraštutinumas.

Visiškai negalvoti apie būsimas varžybas — negerai, tačiau nuolatos apie jas galvoti, taip pat nepatartina. Išnaudojate varžyboms skirtą energiją ir, atėję į startą, jau nebegalite varžytis, nes esate išsekę.

Rusijos SLAP varžybos - Arnoldo Švarcnegerio nugara - Youtube dramos -- STT – deMiko -- Laisvės TV X

Mokykitės stabdyti save — kai tik pastebite, kad galvojate apie varžybas, imkite galvoti apie kažką kitą: laisvalaikį, pomėgius, draugus, mokyklą, universitetą, darbą Kartais gali būti sunku nebegalvoti apie varžybas, pasitelkite savo vidinį balsą, pasakykite sau: "Na, viskas, užteks, apie varžybas jau pagalvojai, apgalvojai viską, ką reikia, pasiruošei, šiuo metu daugiau nieko negali padaryti, nieko negali pakeisti, tiesiog pailsėk.

Pasirinkite tokią veiklą, kuri jums būtų išties įdomi. Jei renkatės knygą, imkite signalai prieš varžybas, kuri jus įtrauktų. Jei pasiimsite skaityti knygą, kurią uždavė mokykloje ar reikia perskaityti egzaminui, tačiau ji jūsų nedomina, labai tikėtina, kad mintys nuolatos pabėgs nuo tos knygos ir grįš prie varžybų.

Traumos patiriamos varžybų arba treniruočių metu. Mokslininkų teigimu, pusės visų sportinių traumų būtų galima išvengti, tinkamai pasiruošus treniruotėms ar varžyboms. Vis dėl to labai svarbu yra tai, jog beveik kas trečios traumos priežastys yra psichologinės kilmės. Moksliniai tyrimai rodo, kad sportinės traumos neretai patiriamos dėl sportininkų negalėjimo susikaupti, sukoncentruoti dėmesio. Sportinių traumų tikimybę didina stiprios emocijos ir motyvacija.

Jei susitinkate su draugais, susitikite su tais, kurie kartu nesportuoja, užsiimkite veikla, nesusijusia su sportu. Gali būti taip, kad mintys apie būsimas varžybas neleidžia užmigti varžybų išvakarėse. Todėl būkite gudresni, vietoj to, kad liepiate sau negalvoti apie kažką, ramiai nukreipkite mintis į kitus dalykus pvz.

signalai prieš varžybas kaip usidirbti nemokamo bitkoino

Kai mintys grįžta prie varžybų, pasakykite sau, kad apie varžybas jau pakankamai pagalvojote, jau visus variantus apsvarstėte, užteks, dabar geriau signalai prieš varžybas apie kažką kita. Prisiminkite tą vietą ir laiką arba kurkite būsimų atostogų planus. Tiesiog leiskite savo vaizduotei ir mintims žaisti, kurti įvairius raminančius ir smagiai nuteikiančius vaizdus bei situacijas.

Binarinės prekybos strategijos kalbame apie nusiteikimą varžytis, paminėsiu dar kelis, mano nuomone, svarbius dalykus.

Galbūt jus domina